Home > personal, wtf > Răspunzând la telefoane

Răspunzând la telefoane

Există undeva o bază de date la care toate companiile au acces și apoi te sună pentru diverse lucruri. Nu știu unde este baza asta de date și cine a introdus și datele mele acolo, însă ea există și cei care mă sună spun că din “baza de date a companiei” au datele mele. Ei bine, dintre cei care mă sună unii sunt respectuoși, însă alții sunt cu capu-n nori, zici că sunt într-o pauză de țigară și de bere. :P

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Acum două săptămâni m-a sunat o domnișoară, nu am prins numele firmei, dar era ceva care se ocupă cu sisteme de răcire și încălzire, tot felul de aeroterme, centrale termice, sobe pe gaz sau lemne, sisteme de aer condiționat, multe d-astea. Vroia să îmi prezinte ofertele lor. “Dumneavoastră acuma ce aveți?” întreabă ea, spre a putea purta discuția la nivelul următor. “Mult de lucru” îi răspund, “dacă vreți ne putem auzi altă dată.” A urmat o pauză scurtă, în care și-a dat seama că din prea mare dorință de a face o impresie bună a uitat să întrebe dacă-și poate da drumul la gură, și a rămas că ne mai auzim. Nu ne-am mai. Încă.

Săptămâna trecută m-a sunat o domnișoară de la Bancpost. Clar, am cont la ei, avea datele mele. Vroia ceva asigurări să îmi prezinte, nu am auzit prea bine că ea era undeva unde era zgomot. “Pentru a mă asigura că vorbesc cu dumneavoastră vă rog să îmi spuneți data nașterii.” Îi spun că din moment ce are datele mele, că sunt client al lor, ar trebui să știe data nașterii, dar nu i-a plăcut răspunsul meu și iar mi-a cerut să îi spun. Mie nu mi-a plăcut abordarea și faptul că mă sunase, cred că, de pe stradă, și i-am spus la revedere. Eu știu că dacă vrei să dai dovadă de profesionalism și că ai un dram de respect pentru client nu îl suni în timp ce faci piața.

Prin luna martie am fost de am vorbit cu o domnișoară de la BCR Banca pentru locuințe. Mi-a tot calculat ea acolo chestii, ea le spunea rate, eu o tot corectam că nu sunt rate, sunt depuneri într-un cont de economii. Mă rog, ideea era prea frumoasă, dar am zis să îmi mai dea timp de gândire că nu vreau să încep un plan de economisire până nu mă mai documentez despre produs și până nu mă echilibrez un pic din punct de vedere financiar. A înțeles, i s-a părut perfect normal “Și când aș putea reveni cu un telefon?” “În luna mai, după Eurovision“. A avut o privire cam nedumerită, dar și-a notat. Și în luna mai, în săptămâna de după finala Eurovision m-a sunat. Mi s-a părut drăguț că a respectat un reper destul de ciudat.

Ieri mă sună o domnișoară din partea unui centru ce face sondaje de opinie. “Bună ziua. Domnul Mihai ….. ?“. Mi-a citit robotic vreo 10 întrebări, și-a notat răspunsurile, după care a trecut la ultimele două întrebări din sondaj. “Spuneți-mi vă rog numărul dumneavoastră de telefon” mi s-a părut ciudat, dar i l-am spus. “Vă rog să îmi spuneți numele dumneavoastră” Deja râdeam de prostia / inutilitatea întrebării, dar fata nu a remarcat. Deci ea avea un tabel în fața ei, cu numele și numere de telefon la care să sune, și apoi te mai întreabă cum te cheamă și de telefon. Prea multă rutină, prea mult de lucru?

Sursa poza.

Categories: personal, wtf Tags:
  1. June 27th, 2013 at 10:41 | #1

    N-ai scris despre cum si de ce te sun eu :)))))

  2. Mihai
    June 27th, 2013 at 10:43 | #2

    Exaaaaaaaact!! =))))))) Poate data viitoare :P

  3. December 19th, 2014 at 00:07 | #3

    Chiar ma distram si eu pe tema aceasta zilele trecute. De vreo luna primesc tot felul de oferte cu asigurări de viata. Probabil am intrat in baza de date ale firmelor de asigurări.

  1. No trackbacks yet.